Dowiedz się wszystkiego o tym, jak zatrudnić firmę SEO.
Kiedy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem zastanawiasz się, co zrobić, by była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest przecież, że dziś widoczność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd znaczna cześć klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego zatrudnić dobrą agencję SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w sugestie profesjonalistów, a najlepiej samego Google.
Jak rozpoznać solidną firmę SEO? Google nakręciło o tym instruktaż
Nie można zaprzeczyć, iż cała branża usług SEO, czyli działań, których celem jest optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i cały czas rozwija się właściwie tylko za dzięki Google. Mimo obecności licznych alternatyw, jak przykładowo Yandex, Baidu bądź Yahoo, wciąż liczą się pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje być widocznym w internecie, musi zapracować na swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest mocna, najczęściej jest to skomplikowane bez doradztwa specjalistów z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest kompletną nowością, i udostępniło krótki kurs, jak wybrać solidną firmę SEO.
Cechy solidnej firmy SEO według Google
Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, w prosty sposób objaśnia, jak zidentyfikować dobrą agencję SEO, wymieniając wśród głównych cech między innymi:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto jest jego najsilniejszą konkurencją,
- zdolność estymacji czasu i budżetu niezbędnego do wykonania planowanych wdrożenia,
- zapewnienie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
- nieprzerwana kontrola kondycji strony i okresową analizę jej statystyk,
- zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
- dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy.
Przedstawicielka firmy Google zaznacza również, iż solidna agencja SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, nieraz dającym wymierne rezultaty przeważnie po kilku miesiącach działań.