Pomoc agencji SEO – sposób na sukces w sieci

Pomoc agencji SEO – sposób na sukces w sieci

Na seo4.net uzyskasz więcej informacji o ofercie firmy SEO.

Firmy lub właściciele portali internetowych, którzy chcą wyświetlać się na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce, mogą to osiągnąć na minimum 3 sposoby. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podejmowanie działań na własną rękę. Nie mając kwalifikacji w obszarze SEO i nie śledząc na bieżąco wiadomości o zmianach w algorytmie Google, trudno działać dobrze i – najważniejsze – skutecznie. Kolejny sposób to zatrudnienie na etat specjalisty ds. SEO, lecz nie każda firma się na to decyduje ze względu na budżet. Trzecia metoda to podjęcie współpracy z agencją SEO. Budżet przeznaczony na zadania agencji SEO można dopasować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Zaletą zlecania działań agencji SEO jest to, że nie licząc fachowców od SEO w pracują tam też osoby od kodowania, projektowania graficznego, content marketingu oraz kampanii Google Ads, które służą rzeczowym wsparciem w tych sferach.

Firma SEO – transparentność jej prac to podstawa

Agencji SEO w Polsce jest sporo. Czym kierować się w trakcie wyboru firmy, która zwiększy naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Radzimy wybrać agencję, która działa na rynku od kilkunastu lat. Liczba agencji SEO, a również tych kreatywnych oraz reklamowych, z miesiąca na miesiąc wzrasta, co nie zawsze zapewnia odpowiednią jakość usług. Wybierając firmę, która działa od około dekady, można mieć zaufanie, że ma ona ogromne doświadczenie i może w każdej chwili zaprezentować ciekawe portfolio swoich dotychczasowych prac. Na stronach agencji SEO nierzadko dodawana jest zakładka z prezentacją tzw. „kejsów”. Przed podpisaniem umowy warto przeanalizować opisy takich przypadków, aby samemu sprawdzić, jakich efektów można oczekiwać po danej agencji, jak również to z jakimi trudnościami przyszło im się zmierzyć i dla jakich branż pracowała. Odpowiedzialna agencja SEO to taka, której praca jest transparentna: pisze o harmonogramie zadań na najbliższe tygodnie, a także przekazuje sprawozdanie z wykonanych działań i ich rezultaty.

Drugi nie do przecenienia aspekt to spersonalizowana oferta i dostosowanie zakresu działań do potrzeb działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeśli agencja SEO na propozycję współpracy reaguje w parę minut, a oferta sprawia wrażenie gotowego szablonu, powinien to być znak alarmowy. Po wysłaniu pytania przedstawiciel doświadczonej agencji SEO winien skontaktować się z zainteresowanym klientem, by poprosić o dokładniejsze dane o firmie, potrzebne do opracowania dla niej kompleksowej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie można wyszukać samodzielnie online, jak przykładowo informacja o prowadzonych przedtem działaniach SEO czy o najistotniejszych dla klienta towarach albo usługach, które pragnie wypromować.

Rozliczenie za efekty – czy to korzystny model rozliczenia z firmą SEO?

Ostrożnie należy podejść do firm SEO, które proponują współpracę z rozliczeniem się za uzyskany rezultat. W takim systemie zleceniodawca płaci firmie SEO wtedy, gdy frazy kluczowe dotrą na określone w umowie pozycje w SERP (przykładowo wejdą do pierwszej strony wyników albo do Top5). To wciąż dość popularny model rozliczeń, jednak niesie ze sobą duże ryzyko – można wszak osiągnąć natychmiastowe rezultaty naruszając standardy ustalone przez Google. Codziennie modyfikowany algorytm dodatkowo nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych zleceniodawcy, stąd solidna agencja SEO nigdy nie zapewnia osiągnięcia konkretnych pozycji. Jeśli idzie o opłatę za współpracę z agencją SEO, to z rzadka bywa ona stała – zwyczajowo w pierwszych miesiącach po podpisaniu kontraktu nieodzowne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, aby wykonać dogłębny audyt SEO, a następnie wdrożyć wszystkie wyliczone w nim zalecenia. W późniejszym okresie współpracy, jak witryna klienta zostanie już zoptymalizowana, koszty działań są dużo mniejsze.

Nasze dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]