Co to jest Google Ads (AdWords)? Google Ads to system reklamowy, który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google oraz bannery i reklamy tekstowe na stronach sieci reklamowej Google, rozliczane na zasadzie CPC (ang. Cost Per Click) oraz CPM (ang….
Czytaj więcejMarketing i reklama
Projekt raportu – powierz jego wykonanie fachowcom
Płynne funkcjonowanie przedsiębiorstwa wymaga dopilnowania dużej liczby spraw. Wśród tych naprawdę istotnych jest chociażby opracowywanie najróżniejszych sprawozdań. By jednak być pewnym, że całość została dopięta na ostatni guzik, a sprawozdanie spełnia wszystkie wymogi i przejrzyście prezentuje kluczowe informacje, poleca się…
Czytaj więcejPomoc agencji SEO – sposób na sukces w sieci
Firmy lub właściciele portali internetowych, którzy chcą wyświetlać się na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce, mogą to osiągnąć na minimum 3 sposoby. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podejmowanie działań na własną rękę. Nie mając kwalifikacji w obszarze SEO i nie…
Czytaj więcejUzupełnij profil firmy na Facebooku o zdjęcia 360 stopni
Zdjęcia 360 stopni to niesłychanie popularna i stosunkowo nowa forma prezentowania wnętrz lokali usługowych czy przedsiębiorstw. Przeważnie spotykamy je przeglądając Google Street View oraz wizytówki Google Moja Firma, ale też natrafiamy na nie na najpopularniejszym portalu społecznościowym – na Facebooku….
Czytaj więcejWykorzystanie PBN w marketingu internetowym
Aby konsument dostrzegł twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć stronę firmową, lecz również zatroszczyć się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz to czy regularnie publikowane są na niej kolejne profesjonalne i użyteczne…
Czytaj więcejZalety udostępnienia wirtualnego spaceru w Google Moja Firma
Spacery wirtualne, które rozpowszechniły się razem z usługą Google Street View, zyskują w ostatnim okresie na popularności, dzięki czemu znajdują zastosowanie w promocji firm. Dają możliwość w prosty sposób przedstawienia siedziby przedsiębiorstwa czy też nieruchomości istotnej dla naszego biznesu. Jest…
Czytaj więcejsemKRK#19 BIG – relacja z konferencji
15 czerwca 2022 roku odbyła się konferencja 19. już edycji semKRK. W tym roku miłośnicy świata SEM, SEO i marketingu internetowego spotkali się w Starej Zajezdni w Krakowie. Kogo mogliśmy spotkać i o czym posłuchać? Zobacz, co wydarzyło się na…
Czytaj więcejPozycjonowanie Kraków – usługa dla firm z małopolski
Ogólna dostępność internetu oraz wygoda wykorzystania go w celu znalezienia potrzebnych usług i produktów doprowadziła do tego, że każde przedsiębiorstwo chce teraz być zauważonym w sieci. Rzecz jasna, samo uruchomienie strony www nie oznacza, iż potencjalni klienci do nas trafią…
Czytaj więcejSpecjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO
Kiedy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem zastanawiasz się, co zrobić, by była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest przecież, że dziś widoczność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż…
Czytaj więcejZwiększ zyski z optymalizacją stron
Wydałeś krocie na swoją stronę www, jednak ona nie zachęca kolejnych klientów? Jest świetnie zaprojektowana i wyposażona w najnowsze technologie, ale klientów w ogóle nie jest więcej? Licznik odwiedzin stoi w miejscu pomimo Twoich starań? Najpewniej przyczyna tkwi w niskiej…
Czytaj więcej